Al op de helft. - Reisverslag uit Lienz, Oostenrijk van Tijsinoostenrijk - WaarBenJij.nu Al op de helft. - Reisverslag uit Lienz, Oostenrijk van Tijsinoostenrijk - WaarBenJij.nu

Al op de helft.

15 Juni 2015 | Oostenrijk, Lienz

Jullie zullen vast denken waarom twee reisverslagen op 1 dag?

De wifi ging niet helemaal top op mijn laptop. Dus dan maar op 1 dag nog eens twee weken.

Ik heb er nog een verantwoordelijkheid bij gekregen. Twee zelfs. Ik mag zorgen dat de bar altijd op voorraad is. Genoeg wijn, verschillende bieren en alle frisdranken. Zodat het koud staat als mensen er om vragen. het heeft wel iets. soort leiderschap klinkt beetje raar natuurlijk. Maar dat jij er voor zorgt dat al die mensen hun drinken krijgen best kicken.

Het is eigenlijk best fascinerend die bergen hier sommige zijn normaal sommige hebben soort steen in zich en dat geeft hele andere vorm. Toen me ouders hier waren reden we op een berg en in eens lag er SNEEUW. Was echt gaaf haha.

Moest laatst het zwembad schoonmaken oh wat is dat een rot werk zeg pfff. 2 jongens van de werkweek die hebben hun baan opgezegd en komen hier werken. vanaf 8 juni zijn ze hier en dan tot september maar dan ben ik allang weer weg. maar ben ik niet helemaal meer alleen wat wel fijn is. Kan het goed met hun vinden.

Soms heb ik lange dagen, maar dan heb ik soms dagen vrij of mag ik in de middag lekker iets doen voor mezelf.

Soms lekker series kijken.
Oh series heb zoveel series gekeken dat is niet meer normaal haha. Maar het is gewoon spannend. En lekker zwemmen hier is heerlijk en daarna boekje lezen in de zon. Heerlijk gevoel.

En dat waren ook weer twee weken.

De tijd gaat super snel hier al weer 6 weken voorbij... pff ga het hier wel missen denk ik haha...

houd jullie op de hoogte.

Groetjessss

• 17 Juni 2015 - 16:04

Kimberley Borm:

Hoi Tijs,

Bergen zijn inderdaad erg mooi!
    Jammer dat je nu niet kunt skiën.

Veel plezier nog en geniet van het avontuur!

Groeten,
    Kimberley