2de reisverslag - Reisverslag uit Lienz, Oostenrijk van Tijsinoostenrijk - WaarBenJij.nu 2de reisverslag - Reisverslag uit Lienz, Oostenrijk van Tijsinoostenrijk - WaarBenJij.nu

2de reisverslag

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2015 | Oostenrijk, Lienz

Er zit een tijdje tussen mijn 1e en 2de reisverslag. Maar dat betekent dat ik alleen maar meer heb meegemaakt. vond het wel heel anders dan toen iedereen er was tijdens de werk week nu was het rustig en waren we gewoon met z'n 3tjes.
Wat er wel fijn aan was, ik kon lekker mijn gangetje gaan lekker doen wat ik zelf wilde maar wel met aansturing.

Mijn ouders zijn langs geweest voor mijn verjaardag en heb leuke dingen gedaan. op mijn verjaardag zelf heb ik een lekker ontbijt gekregen een brownie met vuurwerk. Dat was echt kicken vond ik heel gaaf. Heb allemaal brieven gekregen en van mijn beste vriend en zijn familie een schoenen doos vol met lekkere dingen uit nederland. Red Band, drop , Desperado's. En natuurlijk heb ik dat allemaal al lekker op haha :)

Op mijn verjaardag zelf zijn we naar klagenfurt geweest een mooie stad , wat ook een vliegveld heeft trouwens. Het was die dag 31 graden. Waar ik eigenlijk geluk mee had want de 3 dagen erna regende het alleen maar. Wat ik wel sneu voor mijn ouders vond aangezien die er maar 4 dagen waren. Het meeste wat ze dus hebben meegemaakt is regen haha. Terwijl ik op whatsapp altijd zeg dat de zon schijnt en het lekker weer is. Wat natuurlijk ook zo is.

Maar weerhield ons er niet van om dingen te gaan doen. Vond het leuk om me ouders na die tijd weer te zien. Ik ziet hier wel alleen en red me wel maar soms mis je wel je vrienden en familie iedereen thuis.
maar je moet het maar positief kijken heb je iets om naar uit te kijken. Als ik terug kom is het zomer vakantie dus dat is wel iets goeds.

na die 4 dagen mocht helaas weer aan de slag. Maar dat is ook wel weer leuk. En de dag na dat ze weg waren was de zon er weer haha. Was een grappig momentje. Omdat mijn stagebegeleider en stagebegeleidster weten wat voor opleiding ik doe hebben we afgesproken dat ik verantwoordelijk ga zijn voor dingen. (dat ik het moet gaan managen).
Het zijn kleine dingen maar daar leer je dan wel weer van.

Ik ben verantwoordelijk voor het zwembad. Die moet elke dag om 10 uur en 3 uur gemeten worden de temperatuur. En ook de temperatuur van buiten. Zodat je een overzicht hebt. En ik ben verantwoordelijk voor de was van de camping. Theedoeken, handdoeken, doekjes van die dingen.

Het zijn geen grote dingen maar je begint ook niet gelijk als manager je moet het opbouwen.

Dit land bevalt me echt heel goed. Het enigste wat me er van weerhoud om hier te gaan wonen is de taal haha.
Nee hoor kom toch gewoon lekker naar Nederland terug.

dit was het weer voor dit keer.

Laat gauw nog iets horen

Tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Lienz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2015

laatste alweer.

28 Juli 2015

een na laatste

15 Juni 2015

Al op de helft.

15 Juni 2015

2de reisverslag

24 Mei 2015

Eerste twee weken in het mooie Oostenrijk

Actief sinds 24 Mei 2015
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 1946

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

24 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: